0
09166320439

مزیت برندینگ در صنعت هتل داری و گردشگری

کسب و کار موفق

آیا می دانید چه اقداماتی برای داشتن یک هتل برند باید بردارید؟

نام مناسب برای خود انتخاب کنید

اما آیا می دانید که نام تجاری چیست؟

این نام، علامت، نماد، طراحی یا ترکیبی از همه آنها اسست که البته به نظر ساده نیست! یک نام تجاری درواقع تصویر و ظاهر یک شرکت یا نهاد است که به مصرف کننده به آن شرکت می گوید، از گوگل یا اپل گرفته تا هر نام تجاری دیگر.

یک نام مناسب می‌‌تواند حسی منحربفرد به مخاطب القا کند و مخاطب را قلقلک دهد تا شما را انتخاب کند.

یک نام تجاری قوی برای تشویق رزرو مستقیم، همراه با ده ها مزایای دیگر حیاتی و ضروری است و به مردم کمک می کند تا شما را از بین ناشناخته ها انتخاب کنند. کلید تبلیغاتی این است که یک گزاره (عبارت) بسیار متمایز و منحصر به فرد را که برای یک مخاطب هدف جذاب باشد، ارائه دهد.

کسب و کار موفق

لازم نیست که برای انتخاب یک نام تجاری؛ به فرهنگ لغت رفته و کلمات سنگین را انتخاب کنید، شما می‌‌توانید کلماتی انتخاب کنید که به ظاهر موقعیت فضا خود شما و …. ربط پیدا کند. یک کلمه ساده را انتخاب کرده و  آغاز کنید.

بعد از انتخاب نام به یاد داشته باشید که نامتان را در سایت behindthename  بررسی کنید تا متوجه شوید که نام هتل شما در بقیه کشورها چه معنی می‌دهد.

نکته بعد اینکه باید نام را در قالب www.….com  قرار دهید ببینید اینبار بررسی کنید چطور به نظر میرسد؟

2- طراحی برندتان را کامل و یکپارچه (یکدست) کنید.

بخش بسیار مهمی از نام تجاری؛ طراحی لوگو است. این نشانه بصری است که در ذهن مشتریان شما بسته می‌‌شود و هر بار که آن را ببنند یاد شما می افتند. همچنین رنگ، سایت، شبکه های اجتماعی،  هویت سازمانی و تبلیغات چاپی شما باید متانسب با لوگوی شما طراحی شود و تمامی آنها باید یکپارچه باشند.

۹ اصل در طراحی یک لوگو‌ی تاثیرگذار

کسب و کار موفق

نام تجاری خود را ثبت کنید.

هنگامی که شما یک نام تجاری و لوگوی هتل حرفه ای طراحی شده را  برای نام تجاری خود داشته باشید، آن را به نام خود ثبت کنید تا از تکرار و جلوگیری از منافع قانونی دیگر مطلع شوید.

برندسازی هتل

بلافاصله پس از ثبت نام و لوگوی برندتان است که چالش های اصلی برندسازی آغاز می‌‌گردد. این همان نقطه ای است که برندسازی و بازاریابی با یکدیگر تلاقی پیدا می کنند. بدون بازاریابی نمی توان به برندی که در اندیشه خود دارید، برسید و بدون داشتن یک برند هم نمی توانید بازاریابی داشته باشید. یک سری  جنبه های مهم و قابل توجه در این زمینه یعنی بازاریابی برند وجود دارد که می بایست هنگام برندسازی هتل خود به آن توجه داشته باشید:

– لباس خودتان را تنتان کنید زیرا لباس هایی که از دیگران قرض می گیرید هرگز اندازه ی شما نیستند

برندسازی یعنی هویت خودتان را بسازید، هویتی که قرار است با آن شناخته شده و با آن نیز به یاد آورده شوید؛ شما نمی توانید با تقلید از هویت  دیگران برای خودتان هویتی منحصر بفرد بسازید. برای برندسازی هتل خود شما باید از رقبای خود متمایز باشید و این تمایز را نشان دهید؛ پس آنها را کپی نکنید.

خودتان را خوب بشناسید و به اینکه کسی باشید که در واقع نیستید تظاهر نکنید. اگر تمزکز تان به روی مشتری های با بودجه ی پایین و کم درآمد است پس هرگز هتل خود را به عنوان یک هتل لاکچری  بازاریابی و تبلیغ نکنید. اگر برعکس؛ هتلی لاکچری و گران قیمت دارید، نیازی نیست تا برند خود را به عنوان برندی ارزان و هتلی که همه از عهده ی آن بر می آیند معرفی کنید.

کسب و کار موفق

- مشهور ترین انواع هتل ها شامل موارد زیر می شوند:

هتل های بیزنس / شرکتی:

این نوع هتل ها هدف شان پرسنل کسب و کار ها و افراد صاحب مشاغل است. آنها خدماتی شخصی سازی شده را به مشتری های خود ارائه می دهند؛ خدماتی مثل  روزنامه ی صبح، چای و یا قهوه در تخت خواب. اتاق ها در این هتل ها با خدمات اینترنت، میز و صندلی تعبیه شده است. این هتل ها همچنین اتاق های کنفرانسی با تکنولوژی های صوتی و تصویری و تکنولوژی های پیشرفته ی دیگر نیز ارائه می دهند.

هتل های هواپیمایی:

این هتل ها خدمات شان را به روی مسافران هوایی متمرکز کرده اند که فقط چند ساعت تا قبل از هواپیمای بعدی که قرار است پرواز کند به جایی برای استراحت نیاز دارند. سیستم پرداخت این هتل ها ممکن است از انتخاب های سایر هتل ها متفاوت باشد و پرداخت در این هتل ها به جای شبانه روزی یا نیم روزی، بر اساس ساعت خواهد بود. برخی از این هتل ها مکمل های دیگری نیز مانند راننده ی دربست تا برگشتن به فرودگاه را هم در اختیار مشتری و مسافران خود قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
23 + 22 =


شروع چت
1
پشتیبانی واتس آپ
کسب و کار موفق
سلام به آموزشگاه مرکز آموزشی خوش آمدید. چگونه میتونم کمکتون کنم؟