0
09166320439

مشاوره کارآفرینی چگونه موجب بهبود و رشد کسب و کار شما می گردد؟

کارافرین کیست و چه نقشی در موفقیت یک کسب و کار دارد

کارآفرین کسی است که به جای اینکه نقش خودش را به عنوان یک کارمند در یک سازمان قبول کند، به دنبال آن است که کسب و کار خودش را راه اندازی کند و پذیرای ریسکها و پاداشهای احتمالی آینده میشود. کارآفرینان همیشه منبع مهمی برای رشد اقتصادی یک کشور به حساب می آیند زیرا با آینده نگری و پیش بینی نیازهای آینده باعث نوآوری در کالاها، خدمات و تولید ارزش افزوده میشوند. بنابراین برای کارآفرینی یکی از نکات مهمی که باید قبل از صرف زمان و هزینه بدانید، بررسی همه جانبه ی احتمالات، چالشها و تصمیماتی است که در آینده خواهید گرفت.

 

کسب و کار موفق

کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار نوپا کار راحتی نیست و قطعاً مستلزم بررسی اصولی چالشهای پیشرویتان است. همچنین باید عوامل موفقیت و عدم موفقیت، فرصتها و تهدیدهای محیط و قوتها و ضعف هایتان کاملاً بررسی گردد. البته در اینجا بررسی به تنهایی و بدون راهنما نیز میسر است ولی همانگونه که میدانید راهنمایی فردی بیرونی که تجربیات و پیش فرضهای متفاوتی با شما دارد قطعاً در تسهیل تصمیم گیری و اجرایی نمودن مقدمات کارتان بسیار مفید خواهد بود و میتواند نوع نگاه شما را تغییر دهد. از جمله کارهایی که در مشاوره کارآفرینی انجام میشود، بررسی مشکلات موجود در سر راه یک کارآفرین و ارائه راهکارهای مناسب برای حل و رفع آن است.

کسب و کار موفق

بیزینس کوچینگ چیست ؟

دنیای امروز دنیای رقابت برای صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و ایده‌پردازی و توسعه کسب وکارهای کوچک برای کارآفرینان نوپا است. بسیاری از افراد در ابتدای راه کارآفرینی به دنبال توسعه هدفمند هستند و برخی دیگر توسعه درآمدزایی منطبق با دانش روز جهان را برای بنگاه اقتصادی خود دنبال میکنند. هر دوی این موارد نیازمند مشاوره کارآفرینی و کسب و کار در مسیر مناسب و متناسب با پتانسیلهای فردی و سازمانی است. مشاوره کسب و کار و کارآفرینی میتواند حرکت در مسیر ایجاد شغل را برای شما ساده تر کند. مشاور کسب و کار رهنمودهای لازم را در زمان مناسب ارائه میکند. تجارب سالیان اخیر ما در امر مشاوره نشان میدهد که عدم وجود مراکز جامع مشاوره کارآفرینی یکی از دلایل عدم موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط است. اغلب مراکز مشاوره برای سازمان ها و شرکتهای بزرگ طراحی شده اند و خدمات آنها برای کارآفرینان کسب و کارهای کوچک و متوسط قابل استفاده نیست. مرکز مشاوره گروه ما با هدف ارائه راهکار جامع برای کارآفرینان ایجاد شده است تا کارآفرینان بتوانند خدمات مورد نیاز خود را با اطمینان از کیفیت و هزینه آن دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
18 + 5 =


شروع چت
1
پشتیبانی واتس آپ
کسب و کار موفق
سلام به آموزشگاه مرکز آموزشی خوش آمدید. چگونه میتونم کمکتون کنم؟