0
09166320439

نوشتن بیزینس پلن

چارچوب طرح کسب و کار برای کسب و کارهای نوپا

یک طرح کسب و کار نوپا اهداف چندگانه دارد. این می تواند به سرمایه گذاران یا وام دهندگان کمک کند تا کسب و کار شما را تامین کنند. طرح کسب و کار می تواند شرکا یا کارکنان کلیدی را برای پیوستن به شرکت شما متقاعد کند. مهمتر از همه، از آن به عنوان یک نقشه راه هدایت برای راه اندازی و رشد کسب و کارهای نوپا استفاده می گردد.

نوشتن یک طرح کسب و کار فرصتی برای دقت در هر مرحله از راه اندازی شرکت است تا بتوانید برای موفقیت آماده شوید. این شانس شما برای کشف هر گونه ضعف در ایده کسب و کار، شناسایی فرصت هایی است که شما ممکن است در نظر نگرفته باشید و برنامه ریزی برای مواجه با چالش هایی که احتمالا بروز خواهد کرد، مقابله کنید.

یک طرح بیزنس پلن خوب واضح و مختصر است. فردی که در خارج از صنعت شما باشد باید بتواند آن را درک کند. اجتناب از استفاده از اصطلاحات فنی و صنعتی در بیزنس پلن بسیار مهم است.

 

کسب و کار موفق

بیشتر وقتها در طراحی برنامه شما باید تحقیق و تفکر انجام شود. اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را مستندسازی کنید، از جمله هرگونه منابع اطلاعاتی که شما در آن قرار داده اید.

از ادعاهای غیرقابل اثبات یا اظهارات غیر ممکن اجتناب نمایید. سرمایه گذاران، وام دهندگان و سایرین که این طرح را می خوانند، می خواهند پیش بینی های واقع بینانه را ببینند و انتظارات شما را با واقعیت ها مطابقت دهند.

این الگو شامل دستورالعمل برای هر بخش از طرح کسب و کار باشد.

طرح کامل خود را اصلاح کنید (یا کسی آن را برای شما تصحیح کند) تا مطمئن شوید که از املا و اشتباهات دستوری عاری باشد و تمام ارقام دقیق هستند. در این طرح کسب و کار کاربرگ ها یا فرم های خام مربوط به بیزینس پلن مانند کاربرگ محصولات / خدمات، کاربرگ تحلیل سوات، کاربرگ جمع آوری داده های رقبا، کاربرگ تحلیل رقبا، چارت استراتژی هزینه های بازاریابی، کاربرگ استراتژی قیمت گذاری، کاربرگ ارزیابی کانال توزیع می‌باشد.

برای رونق در کسب و کارتان و رسیدن به درآمدی که شایسته آن هستید با ما در تماس باشید

 

06153224962 و یا با شماره 09166320439 تماس حاصل بفرماید

 

 

قبل از درخواست برای فرم مشاوره پیشنهاد می کنم مقاله مراحل راه اندازی کسب وکار را بخوانید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
3 + 15 =


شروع چت
1
پشتیبانی واتس آپ
کسب و کار موفق
سلام به آموزشگاه مرکز آموزشی خوش آمدید. چگونه میتونم کمکتون کنم؟