0
09166320439

طراحی وب سایت،سئو و تولید محتوا

کسب و کار موفق

طراحی حرفه ای وب سایت ، سئوی وب سایت و تولید محتوا

طراحی وب سایت به صورت اختصاصی با چشم اندازهای استراتژیک باعث میشود تا ارتباط بیشتری میان مشتریان و سازمان مورد نظر ایجاد شود. فرقی ندارد که وب سایت شما واسطه کسب و کارهای مختلف (B2B) باشد یا کاربران نهایی مصرف کننده (B2C) باشد، ما وب سایت شما را با طراحی تعاملی و مناسب برای رسیدن به عملکرد مورد نظر شما طراحی می کنیم. تیم متخصص توسعه و طراحی وب سایت و استراتژیستهای دیجیتال گروه کلید (KSYKG) از جدیدترین تکنولوژیها و تکنیکها برای طراحی وب سایت هایی تعاملی، بهره میگیرد. از طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک تا سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت را به ما بسپارید تا هر آنچه که از عملکرد یک وب سایت میخواهید را در اختیار شما قرار دهیم.

 

کسب و کار موفق

شما میتوانید با خیالی آسوده طراحی سایت و طراحی وب سایت خود را به متخصصان ما واگذار کنید. گروه کلید با داشتن دانش و تجربه بالا در خصوص جدیدترین سیستمها و استانداردهای روز دنیا شما را در امر طراحی سایت یاری خواهد نمود. تجزیه و تحلیل رقبای شما، آنالیز کلمات کلیدی و طراحی و بهینه سازی سایت، وب سایت شما را از دیگر شرکتها متمایز خواهد کرد. سازمان و شرکت شما با دارا بودن یک سایت خوب میتواند در امر بازاریابی به موفقیت قابل توجهی دست یابد.

طراحی وب سایت، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد. نباید فراموش کرد که طراحی وب سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتورهای جستجو و پیشی گرفتن از رقبای تجاری دارد. لذا در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای بارگذاری صفحات وب سایت در عین زیبایی، میبایست با استفاده از کلمات کلیدی و تکنیکهای سئو آمار بازدیدکنندگان را افزایش داد.
یک بازدیدکننده وقتی برای اولین بار سایت شما را مشاهده میکند، اولین چیزی که نظر او را جلب میکند رنگ بندی و طراحی سایت شما می باشد.

هدف ما طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکارهای لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که در کمترین زمان ممکن انجام میشود. ضمنا ما میتوانیم برای کسب و کار بین المللی شما طراحی و پیاده سازی سایتهای دوزبانه و چندزبانه را انجام دهیم

نمونه سایت های تیم تولید

کسب و کار موفق

تولید محتوا حرفه ای سایت ها و جلسات کاری در سطوح مختلف کاری

یکی از دغدغه های افراد تهیه‌ی مطالب به روز و متفاوت در حیطه ی فعالیتشان میباشد که نیاز به مهارت و دقت خاصی در گردآوری، انسجام بخشی، ترجمه و چیدمان آن است. خیلی از افراد این کار را به افراد غیرحرفه ای مانند کارمندان یا شرکتهای طراح سایت میسپارند که اگر دقت شود اکثر اوقات این تولید محتوا از ابتدا بی برنامه و بعد از مدتی کوتاه هیچگونه تأثیر مفیدی در تبلیغات و معرفی شرکت و رشد آن ندارد و ممکن است حتی آن مجموعه متوجه این قضیه نشود. گروه کلید در این حیطه مهم آماده ی ارائه خدمات میباشد و راههای درست و شایسته ی تهیه مطالب متفاوت، علمی و کاربردی را به شکلی که از نظر بصری هم جذابیت داشته، با کمک تیم مجرب خود میداند. همچنین جدیدترین مطالب و محتوا علمی را برای سایتها، کسب و کار، محصول، کارمندان، نشستها، جلسات کاری، فعالیتهای شخصی و شبکه های اجتماعی را از ما بخواهید. پس همین الان من تماس بگیرید.

کسب و کار موفق

فرآیند توسعه وب سایت

توسعه وب سایت یک فرآیند کلی نگر است. وب سایت هایی که طراحی می کنیم نه تنها خوب به نظر می آیند بلکه عالی عمل می کنند. از همان آغاز ما استراتژی محتوا، معماری اطلاعات، مسیر کاربری و چگونگی بازاریابی مخاطبان را برای وب سایت شما در نظر خواهیم گرفت.

هر پروژه توسعه وب سایتی که به صورت اختصاصی طراحی شده باشد، منحصر بفرد است. در این پروسه ما می خواهیم برند شما را بشناسیم، نیازهای شما را بفهمیم و زمان بندی مناسبی را برای انجام پروژه های مرتبط با کسب و کار شما در نظر بگیریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
27 + 7 =


شروع چت
1
پشتیبانی واتس آپ
کسب و کار موفق
سلام به آموزشگاه مرکز آموزشی خوش آمدید. چگونه میتونم کمکتون کنم؟