0
09166320439

مراحل مهم در روند بازسازی برند

مراحل بازسازی یک برند یاد بگیریم ؟

در این مقاله راهنمای شما خواهیم بود تا در صورت بروز این مشکل بتوانید با بازسازی برند؛ به صورت موفقیت آمیز نگرش صحیحی از فعالیت شرکت خود بیافرینید.

بعد از مرحله بازسازی نام و لوگو برندتان نیاز به یک برنامه بازاریابی دیجیتال دارید، تا شهرت بهتری در کسب و کارتان پیدا کنید.

ترجمه‌های مختلفی برای ریبرندینگ انجام شده. در این مقاله ما از عبارت “بازسازی برند” برای این مفهوم استفاده کردیم.

به علاوه، اگر در ابتدا هویتی خاص برای نام برند خود ایجاد کنید، تغییری در برنامه‌های کسب و کار می‌تواند کل راهبرد خلق نام برند شما را تغییر دهد.

کسب و کار موفق

فرقی ندارد که تلاش‌های شما برای خلق نام تجاری، با یک لوگو ساده شروع شود و یا راهبرد برند سازی (از ارزش‌های نام تجاری تا لوگو) به طور کلی تغییر کند، شما نیازمند به بازسازی برند (ریبرندینگ) هستید.

اگر در حال حاضر به تغییر نام تجاری نیاز دارید، این مقاله را بخوانید تا با چگونگی بازسازی برند  یک شرکت آشنا شوید. در ادامه با چند مثال از شرکت‌هایی که با موفقیت وبسایت، نام، لوگو یا کل مأموریت شرکت را تغییر داده‌اند آشنا شوید. اما قبل از هر چیز باید بررسی کنیم که دلایل ما برای بازسازی برند درست هست یا خیر.

دلایل درست و غلط برای بازسازی برند

ریبرندینگ کار پیچیده‌ای است و خطرات زیادی دارد.

حتی نام‌های تجاری بزرگ هم از این خطرات مصون نیستند، کافی است اوبر را در نظر بگیرید. پس از باز طراحی نشان تجاری این شرکت، ۴۴ درصد از کاربران آن را تشخیص نمی‌دادند.

به طور کلی آگاهی از خطرات بازسازی برند به شما کمک می‌کند که بدانید دلایل شما برای این کار صحیح است یا غلط.

اگر دلیل شما برای این تغییر، فروش کم یا عدم شهرت مناسب برند است، باید در نظر داشته باشید که شاید این مشکل با طراحی راهبرد تبلیغاتی جدید و یا بررسی روش بازاریابی در جهت یافتن مشکلات، حل شود.

اما اگر بازسازی برند را به این دلیل انجام می‌دهید که مأموریت، برنامه‌ها، ارزش‌ها و بازار شما دیگر در برند شما تاثیر مثبتی بازنمی‌گرداند، این کار تصمیم درستی است.

کسب و کار موفق

چند دلیل مهم برای بازسازی برند وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

مکان‌های جدید: وقتی بازار نام تجاری خود را به بازارهای جهانی توسعه می‌دهید که با لوگو و سایر موارد مربوط به برند شما آشنا نیستند، بازسازی برند را در نظر بگیرید.

تغییر جایگاه در بازار: نام‌های تجاری برای برقراری ارتباط میان شرکت‌ها و مشتریان ایجاد شده‌اند، بنابراین اگر جایگاه شرکت شما در بازار به گونه‌ای تغییر کرد که مشتریان شما، از نظر محصول، مکان‌، قیمت یا تبلیغات به طور کامل عوض شدند، برند شما نیازمند به بازسازی است.

فلسفه جدید: مأموریت، دیدگاه‌ها و ارزش‌های شما باید بر تمامی تصمیمات مربوط به نام تجاری شما مؤثر باشند. اگر مأموریت، دیدگاه‌ها و ارزش‌های شما تغییر کند و مسیر کاری شرکت شما نیز به تبع آن عوض شود، باید به ریبرندینگ نیز فکر کنید.

ادغام و مالکیت: وقتی دو شرکت با هم ادغام می‌شوند، برندهای آن‌ها هم ادغام می‌شود. اگر شرکت شما توسط شرکت دیگری خریداری شده و یا با شرکتی ادغام شده باشد، نباید اجازه دهید که دو نام تجاری با هم رقابت کنند. یافتن نام تجاری جدیدی که گویای فعالیت مجموعه جدید باشد موجب جلوگیری از سردرگمی مشتریان و ایجاد اعتماد می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
2 + 8 =


شروع چت
1
پشتیبانی واتس آپ
کسب و کار موفق
سلام به آموزشگاه مرکز آموزشی خوش آمدید. چگونه میتونم کمکتون کنم؟